onsdag 27 januari 2010


Heej, vet att jag inte bloggat på ett tag ^^
Men har inte tänkt på det så mycket xD
Jag får väl berätta lite om vad som har hänt idag ><
Idag så gick jag med Lundberg och Snigel ner till Thimons och fikade.
Där träffade vi Sosso<3<3
Fan vad jag har saknat dig<3<3<3<3
Följde med Sosso till bussen, passade på att ta en tidigare buss..
Åkte till Solberga, därifrån fick jag skjuts hem av morsan som va inne på lilla Larson xP
När vi kom till Anneberg köpte vi pizza, gott.
Men blev jätte mätt!

Imon ska jag se lite mer extrem ut..
Ungefär som på bilden?!
Förmodligen mer ^^
Ska träffa Sosso imon x]
Då ska jag få ett nithalsband av henne ><
Fast det är bara pyramider på det xD
Men det blir säkert bra iaf xP

Ville åka till Sosso på sportlovet..
Men hon ska iväg till något ställe i närheten av sthlm ^^
Hade gärna träffat dig hela veckan gumman<3<3

Men jag hoppas vi kan träffas oftar, och att vi kan träffas JÄTTE MYCKET i sommar ><
Jag vill ha sommar. NUUU!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar