torsdag 7 januari 2010


ÄLSKAR BILDEN!!! (Jojjo och jag)

Jävla cp xD Va bara tvungen att säga det xP
Messade med Jojjo inatt igen, men inte lika länge xD
Vaknade 12.50 idag xP
I tisdags, nej i måndags. Kom Vikkan hit och sov över, på tisdagen åkte vi in till Nässjö och träffade Jojjo på station xD Vi sprang runt lite på stan, jag hade tänkt köpa ett nytt öronhänge >.<
Men det blev att vi gick ner till station och dampade där lite xP
Sen kom Oscar xD Amanda och Jojjo tog massa kort xP
Sen gick jag, Vikkan, Amanda och Johan på bio, kollade på Avatar. Den va ganska bra xP Men jag är lite som jag är xD
Imon ska jag in till Nässjö, då ska jag träffa Jojjo*happy*
Vi ska fota, jag ska bara smita in i någon smyckesbutik, du vet varför Jojjo xD
Vi kommer förmodligen springa runt i Nässjö och ta kort lite överallt xP
En varning bara, watch out x]

Sen ska vi va utanför bion runt halv 7 för att träffA folk som vi ska kolla på New Moon med, hoppas verkligen att den är bättre än boken och första filmen, FÖR DEM SÖÖÖÖG!!!! Ska träffa Therese, Jossan, Mimmi och Nina?! Är inte säker, men strunt i det. Kommer ha jätte kul med Jojjo innan bion iaf xD
Sen hänger Jojjo med mig hem, då blir det film hela natten. Jag ska köpa X-ray på hemmakväll först xD

1 kommentar:

  1. Fin fin bild ;) <3
    Vi sk ha massa kul idah ;D Å jag måste in på frissan oxå men dä ä åt dä hållet tee smyckesbutiken xP
    Hoppas dä går an innan bion om du fattar...aja, kul blir dä innan bion iaf :P <3

    SvaraRadera