torsdag 30 september 2010

Heej hopp gummisnopp^^

Tjosan i trosan xP
Hehheh...
Blev lite arg innan, fick reda på en sak som jag icke gillar det minsta^^
Var ej kul.. Men aja, blir lite åt det hållet jag vill iaf x)
Men vet ej om jag kommer lyckas somna imon >.<* Hoppas går alltid x)
Nog pratat om det.


Har packat klart till helgen x) Känner mig jätte duktig. Plus att jag har gjort 3 av 7 skisser som ska va klara imon. Gör dem sista imon innan lektionen. Har trots allt "sovmorgon" om man nu kan kalla det för det. I ca 2 timmar som jag kan göra 2 av skisserna på, sen är det första lektionen. Och efter den har jag ytterligare 2 timmar att göra de 2 sista skisserna på eftersom min Engelska är inställd för läraren är bortrest x)

Det va väl allt tror jag x)
Puss på er<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar