tisdag 4 maj 2010

Månen lyser lika starkt som mina känslor brinner för dig.
Alla plågors eldar kommer aldrig kunna få mina känslor för dig att slockna.

Idag började dagen suveränt^^ Sedan kom man hem.. fick sms av en VÄN!! Men blev ganska mycket negativt där iaf "/

Mår Självklart dåligt (precis som vanligt). Jag har lyckats fastna med blicken och så har folk frågat vad jag tänker på. Självklart tänker jag på ingenting -.-' som vanligt?

Min far har ännu inte hört av sig till varken min mor eller mig om jag kan komma och hälsa på någon gång. Kan inte precis påstå att man känner sig så jätte välkommen när det är som det är. (Kom ihåg, jag säger bara vad jag känner.)
INGEN kan komma och påstå att jag inte försöker. Det är ju för i h*lvete det ända jag gör. Men förlåt så j*vla mycket för att man inte har lika mycket energi kvar som man orkar lägga på att få försöka träffa sin far och sina småsystrar.

Förlåt för att jag säger det här, men den här dikten är till dig min kära far.
Jag kan inte höra vad du säger.
Jag vill inte höra.
Vad det än är kan det va.
Dina ord gör ondare än ett slag i magen.
Längre ner än jag är går inte komma.
Jag sitter nu i ett mörkt hörn och funderar.
Funderar på livets värde.
Ett trasigt liv är ett bortkastat liv.


Saknar dig Izaac<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar