fredag 20 november 2009

Hos farsan nu..


Humle och Dumle på bild xD
(Humla, svart och vit. Dumle, brun och vit)


Nu sitter jag hos farsan. Han jobbar, Anna är mamma ledig, Nellie sover, jag är sjuk och resten är i skolan xP

everythings gonna be alright, everythings gonna be alright
Förlåt, fick ett litet ryck xP
Den låten går på radion nu xD

Men jag har varit hos tandläkaren idag också, så jag känner mig lite duktig xD
Den 22:a December blir jag av med min räls(stavning)
Men istället ska jag få en annan tandställning -.-'
Fast den ska jag bara ha i ett halvår som tur är xD
Och den kommer inte synas xP Inte så mycket ialla fall xD
Jag ska ha någon ståltråd bakom tänderna i underkäken och i över käken ska jag ha en jobbig tandställning som sitter i gommen och en stårltråd över tänderna.
Men det kommer inte synas!!!! *hoppa av glädje*

Heheh, nu är jag glad xD
Det är bara sån där onödig info som ni förmodligen inte änns bryr er om, men nu vet ni det även om ni inte ville veta xP
Mowhahhaha *evil laugh*

1 kommentar:

  1. Du ä ju fö sööt xD ^^<3

    Vill oxå ha möss ;( Tänkte köpa en gång men annat kom i vägen :(

    SvaraRadera